wtorek, 28 grudnia 2010

Coś o sobie ;)

Pomyślałem, że warto napisać też coś o sobie.
Jestem zagorzałym fanatykiem motoryzacji. Interesują mnie pojazdy zarówno na dwóch jak i na czterech kółkach. Nie stać mnie co prawda na nowy pojazd, ale lubie czytać o wszystkim co nowe w motoryzacji.
Od półtora roku jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Mondeo kombi 2,0 TDCI - 130 KM z roku 2002. Samochodzik, mimo ogólnie nie najlepszej opinii, spisuje się na medal. Wypad na wczasy z 5-cio osobową rodzinką to czysta przyjemność. Spala mi na trasie 6,5 l na 100 km, a nie lubię spokojnej jazdy, więc uważam że i tak bardzo oszczędnie. Poprzednim moim samochodem była biała Honda Accord 2,0 l, 114 KM, rocznik 1991 - najładniejsze autko jakie miałem, lubiałem o nie dbać, wszyscy się za nim oglądali. Jednak naprawy tego auta rujnowały mój budżet rodzinny, a że nie jestem kolekcjonerem, musiałem się mojej Hani pozbyć. Odkąd mam Mundka, a oczywiście też o niego dbam, wizyty u mechanika ograniczają się do okresowych przeglądów, wymiany oleju, filtrów, no i ostatnio do wymiany klocków hamulcowych.
Wracając do przyjemności, od marca tego roku jestem również posiadaczem pięknego choppera - Honda Shadow Sabre 1100, rocznik 2004 - czerwona, ładnie ubrana. Sezon tego roku nie należał jednak do udanych, więc przejechałem nią w sumie 3000 mil, ale i tak radość była dzisięciokrotnie większa, niż 30.000 km samochodem. Latem, kiedy miałem doła, albo coś się nie układało po mojej myśli, wystarczyło dosiąść swojego rumaka i pognać nie wiadomo dokąd - efekt lepszy niż wizyta u psychologa. Wracając do realiów, motorek pali mi na trasie ok. 6 l na 100 km, a idealna prędkość podróżowania na nim to do 120 km/h - przy tej prędkości wiatr tak strasznie nie szumi w uszach i bez obaw można podziwiać otaczające krajobrazy.

PS. Niech ta zima się wreszcie skończy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz